Search

Current filters:



Use filters to refine the search results.

Results 1-10 of 17 (Search time: 0.04 seconds).
Item hits:
PreviewIssue dateOnline publication dateTitleAuthor(s)
100001012.pdf.jpg201723-Feb-2017The role of emotion and cultural identity in foreign language learning : a comparative study of mental representation and cultural transpositionGuezodje, Bidossessi Regis Jose
100003239.pdf.jpg202013-Jan-2020Expressions of Non-Epistemic Modality in American English: A Corpus-Based Study on Variation and Change in the 20th CenturyJäger, Verena Constanze
100003232.pdf.jpg20208-Jan-2020Listening for Literacies - Effekt von fachspezifischem Hör-Verstehenstraining auf die Entwicklung der mündlichen Sachfachliteralität im bilingualen GeographieunterrichtBerg, Nicole
100003271.pdf.jpg202022-Jan-2020Literary Psycholinguistics and the PoemBlohm, Stefan
3602.pdf.jpg201319-Dec-2013Context-dependent interpretation of the conjunction 'und' in different age-groupsReitz, Stefanie Maria
100003109.pdf.jpg20198-Oct-2019Single Source Design – Ein linguistisches Modell zur crossmedialen Formatierung multimodaler Publikationen und dessen Umsetzung mit CSSRasp, Katharina
3049.pdf.jpg20129-Feb-2012Altersabhängige Besonderheiten in der Entwicklung des Bedeutungsfeldes der binären Opposition von „Möglichkeit“ vs. „Unmöglichkeit“Kamenetskaia, Inna Semionovna
100002381.pdf.jpg201816-Nov-2018Moderne Vornamenwahl muslimischer Eltern in einer interkulturellen GesellschaftAttia, Ilona
wiemer_björn-when_(inter)su-20210421191637284.pdf.jpg20204-May-2021When (inter)subjectification ties up with grammaticalization and related changes : Van Olmen, Daniёl, Hubert Cuyckens & Lobke Ghesquière (eds.), Aspects of grammaticalization : (inter)subjectification and directionality (Trends in linguistics. Studies and monographs 305)Wiemer, Björn
100002771.pdf.jpg201911-May-2019Die Förderung vertiefter Lernprozesse durch Sachfachliteralität: Eine vergleichende Studie zum expliziten Scaffolding kognitiver Diskursfunktionen im bilingualen Chemieunterricht am Beispiel des ErklärensConnolly, Teresa