Please use this identifier to cite or link to this item: http://doi.org/10.25358/openscience-8125
Authors: Hunck, Swantje
Title: Digitale Lehre in der Medizin in Zeiten einer globalen Pandemie : Chancen und Herausforderungen für Dozierende und Studierende am Beispiel der Anästhesiologie
Online publication date: 17-Nov-2022
Year of first publication: 2022
Language: german
DDC: 370 Erziehung
370 Education
610 Medizin
610 Medical sciences
Institution: Johannes Gutenberg-Universität Mainz
Department: FB 04 Medizin
Place: Mainz
ROR: https://ror.org/023b0x485
DOI: http://doi.org/10.25358/openscience-8125
URN: urn:nbn:de:hebis:77-openscience-027dd162-b7f5-4553-a930-a23f32c240e54
Version: Original work
Publication type: Dissertation
License: CC BY
Information on rights of use: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Extent: 166 Seiten ; Illustrationen,Diagramme
Appears in collections:JGU-Publikationen

Files in This Item:
  File Description SizeFormat
Thumbnail
digitale_lehre_in_der_medizin-20221020162111783.pdfInauguraldissertation Hunck, Swantje44.85 MBAdobe PDFView/Open