Please use this identifier to cite or link to this item:
http://doi.org/10.25358/openscience-5424
Authors: | Strothotte, Jill |
Title: | Bildungsverläufe von Kindern mit chronischen Erkrankungen: Die mathematische Alltagskompetenz Frühgeborener im Kindergartenalter - eine Datenauswertung der Kindergartenkohorte des nationalen Bildungspanels (NEPS) |
Online publication date: | 17-Dec-2020 |
Year of first publication: | 2020 |
Language: | german |
DDC: | 610 Medizin 610 Medical sciences |
Institution: | Johannes Gutenberg-Universität Mainz |
Department: | FB 04 Medizin |
Place: | Mainz |
ROR: | https://ror.org/023b0x485 |
DOI: | http://doi.org/10.25358/openscience-5424 |
URN: | urn:nbn:de:hebis:77-openscience-803f8f87-5abe-45ba-9b96-35c0dfdc36a83 |
Version: | Original work |
Publication type: | Dissertation |
License: | In Copyright |
Information on rights of use: | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en |
Extent: | 135 Seiten |
Appears in collections: | JGU-Publikationen |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | ||
---|---|---|---|---|---|
strothotte_jill-bildungsverläu-20201203092349765.pdf | 1.48 MB | Adobe PDF | View/Open |