Please use this identifier to cite or link to this item: http://doi.org/10.25358/openscience-5424
Authors: Strothotte, Jill
Title: Bildungsverläufe von Kindern mit chronischen Erkrankungen: Die mathematische Alltagskompetenz Frühgeborener im Kindergartenalter - eine Datenauswertung der Kindergartenkohorte des nationalen Bildungspanels (NEPS)
Online publication date: 17-Dec-2020
Year of first publication: 2020
Language: german
DDC: 610 Medizin
610 Medical sciences
Institution: Johannes Gutenberg-Universität Mainz
Department: FB 04 Medizin
Place: Mainz
ROR: https://ror.org/023b0x485
DOI: http://doi.org/10.25358/openscience-5424
URN: urn:nbn:de:hebis:77-openscience-803f8f87-5abe-45ba-9b96-35c0dfdc36a83
Version: Original work
Publication type: Dissertation
License: In Copyright
Information on rights of use: https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en
Extent: 135 Seiten
Appears in collections:JGU-Publikationen

Files in This Item:
  File Description SizeFormat
Thumbnail
strothotte_jill-bildungsverläu-20201203092349765.pdf1.48 MBAdobe PDFView/Open