Please use this identifier to cite or link to this item: http://doi.org/10.25358/openscience-288
Authors: Schubarth, Wilfried
Wagner, Laura
Mauermeister, Sylvi
Berndt, Sarah
Erdmann, Melinda
Schmidt, Uwe
Schulze-Reichelt, Friederike
Pohlenz, Philipp
Title: Verbundprojekt StuFo : der Studieneingang als formative Phase für den Studienerfolg : Analysen zur Wirksamkeit von Interventionen : erste Befunde und Empfehlungen
Online publication date: 3-Oct-2018
Year of first publication: 2018
Language: german
DDC: 310 Allgemeine Statistiken
310 General statistics
Institution: Johannes Gutenberg-Universität Mainz
Department: Zentrum für Qualitätssicherung und -entwicklung
FB 02 Sozialwiss., Medien u. Sport
Place: Mainz
ROR: https://ror.org/023b0x485
DOI: http://doi.org/10.25358/openscience-288
URN: urn:nbn:de:hebis:77-publ-585000
Version: Published version
Publication type: Buchbeitrag
License: In Copyright
Information on rights of use: https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
Citation: 2. Auswertungsworkshop der Begleitforschung : Dokumentation der Projektbeiträge
Hanft, Anke
Pages or article number: 5
14
Publisher: Koordinierungsstelle der Begleitforschung des Qualitätspakt Lehre
Publisher place: Oldenburg
Issue date: 2018
Appears in collections:JGU-Publikationen

Files in This Item:
  File Description SizeFormat
Thumbnail
58500.pdf199.15 kBAdobe PDFView/Open