Please use this identifier to cite or link to this item:
http://doi.org/10.25358/openscience-288
Authors: | Schubarth, Wilfried Wagner, Laura Mauermeister, Sylvi Berndt, Sarah Erdmann, Melinda Schmidt, Uwe Schulze-Reichelt, Friederike Pohlenz, Philipp |
Title: | Verbundprojekt StuFo : der Studieneingang als formative Phase für den Studienerfolg : Analysen zur Wirksamkeit von Interventionen : erste Befunde und Empfehlungen |
Online publication date: | 3-Oct-2018 |
Year of first publication: | 2018 |
Language: | german |
DDC: | 310 Allgemeine Statistiken 310 General statistics |
Institution: | Johannes Gutenberg-Universität Mainz |
Department: | Zentrum für Qualitätssicherung und -entwicklung FB 02 Sozialwiss., Medien u. Sport |
Place: | Mainz |
ROR: | https://ror.org/023b0x485 |
DOI: | http://doi.org/10.25358/openscience-288 |
URN: | urn:nbn:de:hebis:77-publ-585000 |
Version: | Published version |
Publication type: | Buchbeitrag |
License: | In Copyright |
Information on rights of use: | https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/ |
Citation: | 2. Auswertungsworkshop der Begleitforschung : Dokumentation der Projektbeiträge Hanft, Anke |
Pages or article number: | 5 14 |
Publisher: | Koordinierungsstelle der Begleitforschung des Qualitätspakt Lehre |
Publisher place: | Oldenburg |
Issue date: | 2018 |
Appears in collections: | JGU-Publikationen |