Search

Current filters:



Use filters to refine the search results.

Results 1-10 of 10 (Search time: 0.012 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
PreviewIssue dateOnline publication dateTitleAuthor(s)
55113.pdf.jpg20168-Nov-2016Grenzüberschreitender Handel mit Medien : Methodik und Ergebnisse einer Fallstudie auf Basis der amtlichen WirtschaftsstatistikGüngör, Funda; Przybylski, Pamela; Rimscha, Bjørn von
59579.pdf.jpg20193-Mar-2020In Zukunft ohne Text oder ohne Text keine Zukunft? : Eine Evaluation der Reform des Telemedienauftrags aus Nutzer*innenperspektiveSchneiders, Pascal
schultz_tanjev-der_reporter-b-20210420203217522.pdf.jpg20217-May-2021Der Reporter-Blick von nirgendwo? : Journalismus in der Spannung zwischen Objektivität und SubjektivitätSchultz, Tanjev
wilke_jürgen-buchbesprechun-20210420204804515.pdf.jpg20207-May-2021Buchbesprechung zu Immediatszeitungsberichten (Stöber et al. 2018 und Hoppe et al. 2020)Wilke, Jürgen
die_darstellung_der_katholisc-20220729160526147.pdf.jpg20213-Aug-2022Die Darstellung der katholischen und evangelischen Kirche in der TagesschauThielmann, Hannah; Schäfer, Markus
nietzel_benno__die_massen_len-20231218115315674.pdf.jpg20238-Jan-2024Rezension zu: Nietzel, Benno: Die Massen lenken. Berlin 2023Wilke, Jürgen
determinants_of_university_st-20230221114808250.pdf.jpg202219-Apr-2023Determinants of university students’ COVID‑19 vaccination intentions and behaviorSchäfer, Markus; Stark, Birgit; Werner, Antonia M.; Mülder, Lina M.; Heller, Sebastian; Reichel, Jennifer L.; Schwab, Lisa; Rigotti, Thomas; Beutel, Manfred E.; Simon, Perikles; Letzel, Stephan; Dietz, Pavel
the_limits_of_social_media_mo-20230905115152869.pdf.jpg202311-Sep-2023The limits of social media mobilization : how protest movements adapt to social media logicSchaaf, Marlene; Quiring, Oliver
kramer_irene__zeitungsqualitä-20230815155129425.pdf.jpg202325-Aug-2023Rezension zu: Kramer, Irene: Zeitungsqualität und Markenimage. Baden-Baden, 2022Ehrlich, Gianna L.
invisible_transparency___how_-20240301112559460.pdf.jpg20221-Mar-2024Invisible transparency : how different types of ad disclaimers on Facebook affect whether and how digital political advertising is perceivedJost, Pablo; Kruschinski, Simon; Sülflow, Michael; Haßler, Jörg; Maurer, Marcus