Skip to main content
Communities & Collections
Browse
English
Deutsch
Step-by-step instructions
Guidelines
Publications and Research Data
Rights notices and licenses
Submission of Dissertations
Log In
Log in with Uni-Account
Log in with local account
Home
Johannes Gutenberg-Universität Mainz
JGU-Hochschulschriften
Teamkommunikation und Kollaboration Untersuchungen zur Kompetenzentwicklung von Studierenden im Prakti- schen Jahr gemäß der Collaborator Rolle (CanMEDS) im Rahmen des Blended Learning Curriculums „PJ-Trauma-Team“
Teamkommunikation und Kollaboration Untersuchungen zur Kompetenzentwicklung von Studierenden im Prakti- schen Jahr gemäß der Collaborator Rolle (CanMEDS) im Rahmen des Blended Learning Curriculums „PJ-Trauma-Team“
Files
teamkommunikation_und_kollabo-20220701132829833.pdf
(4.27 MB)
Date issued
2022
Authors
Strobel, Marco
Editors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
License
InC-1.0
https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
Item
Dissertation
Open Access
DOI
http://doi.org/10.25358/openscience-7286
Description
Keywords
Citation
URI
https://openscience.ub.uni-mainz.de/handle/20.500.12030/7300
Relationships
Collections
JGU-Hochschulschriften
Full item page