Please use this identifier to cite or link to this item: http://doi.org/10.25358/openscience-6626
Authors: Appel, Andrea Susanne
Title: Anwendungsbeobachtungen als Marketing-Instrument: Eine Querschnittsstudie zur wissenschaftlichen Qualität von Anwendungsbeobachtungen nach den erweiterten Meldepflichten von 2013
Online publication date: 12-Jan-2022
Year of first publication: 2022
Language: german
DDC: 610 Medizin
610 Medical sciences
Institution: Johannes Gutenberg-Universität Mainz
Department: FB 04 Medizin
Place: Mainz
ROR: https://ror.org/023b0x485
DOI: http://doi.org/10.25358/openscience-6626
URN: urn:nbn:de:hebis:77-openscience-e372f12c-a2f1-49d5-8e4e-aac649bce81f8
Version: Original work
Publication type: Dissertation
License: In Copyright
Information on rights of use: http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
Extent: 99 Seiten, Diagramme
Appears in collections:JGU-Publikationen

Files in This Item:
  File Description SizeFormat
Thumbnail
appel_andrea_susanne-anwendungsbeob-20211206145914519.pdf676.83 kBAdobe PDFView/Open