Please use this identifier to cite or link to this item:
http://doi.org/10.25358/openscience-10285
Authors: | Ullrich, Christian |
Title: | „Ich kann nach diesem Neurochirurgie-Praktikum ja nicht mal kraniotomieren.” Eine Evaluation von medizinischen Lehr- und Lernmethoden im Studierendenpraktikum, basierend auf den Erwartungen der Studierenden und ihren Lernzielen. |
Online publication date: | 2-May-2024 |
Year of first publication: | 2024 |
Language: | german |
DDC: | 370 Erziehung 370 Education 610 Medizin 610 Medical sciences |
Institution: | Johannes Gutenberg-Universität Mainz |
Department: | FB 04 Medizin |
Place: | Mainz |
ROR: | https://ror.org/023b0x485 |
DOI: | http://doi.org/10.25358/openscience-10285 |
URN: | urn:nbn:de:hebis:77-openscience-f322efc9-b871-4f95-ba1e-79091a9046708 |
Version: | Original work |
Publication type: | Dissertation |
License: | CC BY-ND |
Information on rights of use: | https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ |
Extent: | VIII, 224 Seiten ; Illustrationen, Diagramme |
Appears in collections: | JGU-Publikationen |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | ||
---|---|---|---|---|---|
ich_kann_nach_diesem_neurochi-20240416200117421.pdf | 8.64 MB | Adobe PDF | View/Open |